Jenom několik z našich šťastných klientů
![]() Data pro HR marketingovou strategie |
Data pro HR marketingovou strategieProvedli jsme výzkum studentů IT, jejich preference v zaměstnání po škole, znalost značky našeho klienta a znalost technologických firem v oblasti vzdělávání s cílem zjistit, kam se má další HR a PR marketing zaměřit. |
![]() Identifikace konkurenčních výhod a nevýhod |
Identifikace konkurenčních výhod a nevýhodMystery shopping reklamních a digitálních agentur, s cílem dlouhodobě monitorovat konkurenci a identifikovat jejich výhody a nevýhody, klíčové body úspěchu a obchodní strategii. Našli jsme nedostatky na trhu a identifikovali nejlepší způsob jak se na trhu prosadit a předběhnout konkurenci. |
![]() Data k vstupu na nový trh a získání nových zákazníků |
Data k vstupu na nový trh a získání nových zákazníkůKompletní analýza firem v oboru klienta, potřeb a problémů zákazníků a doporučení k strategii vstupu a prosazení se na novém trhu. |
![]() Získávání potenciálních zákazníků na novém trhu |
Získávání potenciálních zákazníků na novém trhuIdentifikace a kontaktování potenciálních zákazníků při vstupu na nový trh. Klient tak získal přímé kontakty na svou přesnou cílovou skupinu zákazníků na daném trhu a zároveň jsme tak tyto zákazníky dalším marketingem i získali. Taky jsme doporučili strategii pro další budování značky. |
![]() Online průzkum konkurence a návrh strategie pro nové produkty |
Online průzkum konkurence a návrh strategie pro nové produktyProzkoumali jsme konkurenční e-shopy, jejich marketingovou strategii a taky cílové skupiny zákazníků pro klienta, který chtěl na trh uvést nové produkty. |
![]() Fyzický průzkum konkurence |
Fyzický průzkum konkurencePracujeme nejen online a po telefonu. Jsme připraveni kvůli průzkumu konkurence vyjet i do terénu. Naši mystery shoppeři zkusili a ohodnotili konkurenci našeho klienta (masážní salony) po celém Brně a na základě získaných dat jsme identifikovali silné a slabé stránky a postup pro přebrání zákazníků konkurenci. |
![]() Průzkum lékáren |
Průzkum lékárenPrůzkum v oblasti přírodní medicíny, kde jsme se v lékárnách ptali na znalost značky našeho klienta a spokojenost s distributory, obchodními zástupci a jinými značky přírodních produktů. |
Rival Up nám pomohol pochopiť zmýšľanie našich konkurentov a zlepšili sme aj našu komunikáciu s klientom na základe získaných dát, čo bolo vlastne naším cieľom.
Perfektný nový spôsob ako zlepšovať svoje služby a popritom získavať nových zákazníkov. Veľmi inovatívne!
Vzhledem k tomu, že Simona (zakladatelka Rival Up) má za sebou několik let praxe a úspěšných projektů, moc dlouho jsme při výběru partnera pro výzkumy neváhali. Spolupráci jsme otestovali na analýze konkurenčních marketingových agentur s využitím mysteryshoppingu. Na přístupu Rival Up si vážím samostatného jednání, pečlivosti a srozumitelné prezentaci výstupu. Z průzkumu jsme si odnesli desítky konkrétních poznatků a inspirací, jak můžeme vylepšit vlastní službu a komunikaci vůči zákazníkům a ujasnili jsme si, kde můžeme být lepší a jiní než naše konkurence. Na základě výzkumu jsem si potvrdil, že na konkrétních datech se dá postavit konkrétní vize. Ještě jednou děkuji celému týmu a doporučuju se se Simonou minimálně sejít a pobavit se o možných přínosech pro Vaše projekty.