Několik z našich šťastných klientů

Stanete se i Vy jedním z nich?

Ano

Naše práce

MY LOVED FOOD

Online průzkum konkurence a návrh strategie pro nové produkty

Prozkoumali jsme e-shopy s doplňky výživy, jejich marketingovou a obchodní strategii a cílové skupiny zákazníků. Krásné spojení online marketingu a průzkumů trhu.

WEBO AGENCY

Identifikace konkurenčních výhod, nevýhod a mezer na trhu

Pro Webo jsme určili a prozkoumali konkurenty z pohledu cílových segmentů jejich zákazníků. Pro každý segment jsme určili výhody a nevýhody konkurenčních nabídek. Jejich vlastní nabídku si tak sestavili tak, aby se efektivně odlišili a zároveň byly tou nejlepší volbou pro svého cílového zákazníka.

MAXECO

Průzkum konkurentů + dotazníkový průzkum potenciálních partnerů

Pro vylepšení obchodní strategie jsme prozkoumali konkurenční nabídky z pohledu dvou cílových skupin zákazníků a zároveň jsme uskutečnili dotazníkový průzkum potenciálních partnerů (rekonstrukčních firem) s cílem zjistit, jaký je potenciál zakázek v této oblasti a zároveň tyto firmy rovnou získávat na spolupráci.

KIWI

Průzkum pro HR

Průzkum studentů IT středních a vysokých škol, zjišťování jejich preferencí k zaměstnání po škole, znalost a zájem k vzdělávacím programům a značkám.

NAŠTARTUJ.TO

Dotazníkový průzkum a akvizice potenciálních zákazníků na novém trhu

Identifikace a kontaktování potenciálních zákazníků na českém trhu, zjišťování informací o problémech a motivaci zákazníků a získání přímých kontaktů pro další e-mail a SMS marketing.

GORDA STAINLESS

Průzkum konkurence

Online průzkum i mystery shopping konkurenčních firem ve třech hlavních oblastech působení.

NEXINEO

Dotazníkový průzkum škol v Maďarsku

Pro vstup na nový trh jsme zvolili dotazníkový průzkum cílové skupiny - škol, abychom zjistili situaci a potenciál na daném trhu.

BEEP

Dotazníkový průzkum členů

Zjišťování spokojenosti členů podnikatelské skupiny BEEP a vyhodnocování pro další marketingovou strategii.

Napsali o nás

Taky o nás řekli

Radek Štarman

CEO Webo Agency

Vzhledem k tomu, že Simona (zakladatelka Rival Up) má za sebou několik let praxe a úspěšných projektů, moc dlouho jsme při výběru partnera pro výzkumy neváhali. Spolupráci jsme otestovali na analýze konkurenčních marketingových agentur s využitím mysteryshoppingu. Na přístupu Rival Up si vážím samostatného jednání, pečlivosti a srozumitelné prezentaci výstupu. Z průzkumu jsme si odnesli desítky konkrétních poznatků a inspirací, jak můžeme vylepšit vlastní službu a komunikaci vůči zákazníkům a ujasnili jsme si, kde můžeme být lepší a jiní než naše konkurence. Na základě výzkumu jsem si potvrdil, že na konkrétních datech se dá postavit konkrétní vize. Ještě jednou děkuji celému týmu a doporučuju se se Simonou minimálně sejít a pobavit se o možných přínosech pro Vaše projekty.

Radoslav Sedlák

CEO Naštartujto

Rival Up nám pomohol pochopiť zmýšľanie našich konkurentov a zlepšili sme aj našu komunikáciu s klientom na základe získaných dát, čo bolo vlastne naším cieľom.

Eva Kubíčková

Maxeco

Rival Up pro nás realizovala mystery shopping a musím říct, že jsme velmi spokojeni s výsledky a celkovým provedením průzkumu. Velmi oceňuji strukturovaný výstup a snahu předat nám maximum informací. Určitě budeme spolupracovat dál a bez váhání doporučuji.

Michaela Kováčová

Panda Marketing

Firma Rival Up si ziskala vo mne maximalnu doveru uz po prvom uvodnom pripravnom meetingu. Poskytli mi kvalitne data, ze co vsetko mozem ocakavat a na co sa mam pripravit.Po prvom tyzdni sme mali prve data na svete. Objednala som si u rivalup mystery shopping, teda najskor som nevedela ci to bude analyza konkurencie alebo mystery shoping. No dostala som kvalitne poradenstvo a pustili sme sa hned do prace za čo ďakujem.

Používáním stránek provozovaných rivalup.cz souhlasíte s používáním cookies, které nám pomáhají zabezpečit lepší služby. Víc informací