Mystery shopping B2B - jak a koho zahrnout do průzkumu konkurence?

před 1 měsícem | Mystery Shopping

I když naší hlavní základnou je Brno a na Slovensku jsou to Piešťany , B2B mystery shopping je forma průzkumu, který se dá realizovat online a telefonicky, takže jsme schopni prozkoumat firmy v jakékoli oblasti či zemi.

A pokud jsou dobré zdroje pro scénář (to znamená partnerská firma, přes kterou mystery shopping můžeme realizovat, t.j. tvářit se přes ně, že poptáváme služby nebo produkty zkoumaných firem), mystery shopping v B2B segmentu dokáže být velmi efektivním nástrojem nejen pro odlišení se na trhu a také pro zlepšení procesů z pohledu zákazníka, nebo také zákaznické cesty. Zlepšení obchodních procesů a s tím související vyšší efektivita Vašich obchodníků jde ruka v ruce s dobře realizovaným mystery shopping.

Velmi častou otázkou v souvislosti s B2B je to, koho vlastně do průzkumu zahrnout a proč? Nejlepší odpověď je - podívejte se na to, jak si vybírá Váš cílový zákazník. Kde a v jakých souvislostech hledá Vaše služby či produkty? Jaké firmy nachází a oslovuje? Právě ty pak zařaďte do mystery shoppingu. Druhá věc, na kterou je třeba myslet jsou substituční konkurenti (firmy, které cílovému zákazníků nabízejí řešení téhož problému jiným způsobem, jinými službami nebo produkty, ale koneckonců uspokojí tutéž potřebu). Mějte na paměti, že všichni tito konkurenti jsou relevantní pro zahrnutí do průzkumu.

Používáním stránek provozovaných rivalup.cz souhlasíte s používáním cookies, které nám pomáhají zabezpečit lepší služby. Víc informací