Naše myšlenky


Mystery shopping B2B - jak a koho zahrnout do průzkumu konkurence?

před 15 hodinami | Mystery Shopping
I když naší hlavní základnou je Brno a na Slovensku jsou to Piešťany , B2B mystery shopping je forma průzkumu, který se dá realizovat online a telefonicky, takže jsme schopni prozkoumat firmy v jakékoli oblasti či zemi. A pokud jsou dobré zdroje pro scénář (to znamená partnerská firma, přes kterou mystery shopping můžeme realizovat, t.j. tvářit se přes ně, že poptáváme služby nebo produkty zkoumaných firem), mystery shopping v B2B segmentu dokáže být velmi efektivním nástrojem nejen pro odlišení se... Zobrazit

Jak získat nové zákazníky a podporu pro Vaše obchodníky?

před 15 hodinami | Průzkum zákazníků
Jedním z našich ověřených způsobů je telemarketingový průzkum potenciálních zákazníků nebo zkráceně B2B telemarketing. Nejeden zkušený podnikatel vám řekne, že telefonování je stále jeden z nejefektivnějších obchodních nástrojů a nedílnou součástí každé obchodní strategie, hlavně v B2B segmentu, protože, na rovinu, v B2C už prostě lépe funguje online marketing. My jdeme s dobou a zaměřujeme se na to, abychom mohli použít data z telefonických průzkumů přímo v online marketingových kampaních nebo v tvorbě obsahu pro web a sociální sítě. Takže... Zobrazit

Průzkum trhu - jaká je cena?

před 15 hodinami | Průzkum zákazníků
Zcela upřímně, ty nejlevnější se pohybují kolem 30 000 korun. Cena průzkumů je jednou z hlavních příčin, proč si malí podnikatelé volí levnější cestu interní realizace. Na co si ale dávat pozor, pokud jste nikdy předtím průzkum neprovedly a jak se zdánlivě levnější cesta může několikanásobně prodražit? Pokud se, ať už z finančních nebo jiných důvodů rozhodnete pro průzkum svépomocí, potřebujete lidské a časové kapacity a umět si je dobře naplánovat. V takovém případě nabízíme naši podporu formou školení a... Zobrazit

Chcete marketingového detektíva?

před 1 měsícem | Novinky
Rival Up zistí tie najdôležitejšie “skryté” informácie. Volám sa Simona Jašíková. Založila som Rival Up   PREČO??? Videla som malé, stredné a hlavne začínajúce firmy pôsobiace na trhu  !!!   AKO MÁLO INFORMÁCIÍ   !!!, tých podstatných, majú, zvyčajne len tie verejne dostupné. Nie každá #firma si vie sama urobiť naozaj  profesionálny marketingový #prieskum a vie, že pravidelné monitorovanie svojich konkurentov a zákazníkov máveľké benefity nielenv #online v marketingu.  V tomto duchu pracujeme pre našich klientov a aktuálne sú v procese... Zobrazit

JAK JSME DIGITÁLNÍ AGENTUŘE POMOCÍ ANALÝZY KONKURENCE ZVÝŠILI TRŽBY O +20%

před 1 měsícem | Novinky
Pokud jen vstupujete na trh, nebo už máte rozběhnutý fungující byznys, analýza konkurence je ideální nástroj pro monitorování trhu a zároveň získání více zákazníků. Naleznete tak informace typu co na trhu konkurentům funguje, co naopak nefunguje, a zjistíte reálné potřeby zákazníků v konkrétním oboru.  Zejména v v aktuálním období korona krize je důležité vědět, jak se trh mění a jaké problémy firmy řeší. Stejně tak byl zvědavý i náš klient působící v oblasti digitálního marketingu. Pojďme si představit tři kroky,... Zobrazit
Používáním stránek provozovaných rivalup.cz souhlasíte s používáním cookies, které nám pomáhají zabezpečit lepší služby. Víc informací