Jak získat nové zákazníky a podporu pro Vaše obchodníky?
Průzkum zákazníkůJedním z našich ověřených způsobů je telemarketingový průzkum potenciálních zákazníků nebo zkráceně B2B telemarketing. Nejeden zkušený podnikatel vám řekne, že telefonování je stále jeden z nejefektivnějších obchodních nástrojů a nedílnou součástí každé obchodní strategie, hlavně v B2B segmentu, protože, na rovinu, v B2C už prostě lépe funguje online marketing. My jdeme s dobou a zaměřujeme se na to, abychom mohli použít data z telefonických průzkumů přímo v online marketingových kampaních nebo v tvorbě obsahu pro web a sociální sítě. Takže prvním cílem je získávat telefonicky leady na konkrétní potenciální cílové zákazníky, což usnadňuje práci hlavně obchodním zástupcům. Druhým je získávání dat pro bezkonkurenční cílení online kampaní a obsahu. Postup takovéhoto průzkumu je následující:
- Určit si cílové skupiny Vašich potenciálních zákazníků a vytvořit jejich databázi
- Na každou z cílových skupin připravit dotazník pro zjištění důležitých dat k dalšímu marketingu (jako například jejich výběrový proces, aktuální řešení daných problémů spojených s Vašimi službami nebo produkty, ...)
- Na konci každého dotazníku získat lead , který se může napřímo a na základě dat zjištěných v dotazníku zobchodovat
Navázat na zjištěné informace, představit Vaše řešení a zeptat se respondenta na možnost kontaktu z Vaší strany (buď zasláním přímo personalizované nabídky podle zjištěných dat z dotazníku nebo informací o Vašich službách či produktech)
Telefonování je naším denním chlebem a máme v něm bohaté zkušenosti. Naši vyškolení telefonisté s úsměvem každý den volají v našem telemarketingové call centru. Neváhejte nás kontaktovat pro konzultaci zdarma. Rádi poradíme jak na získávání zákazníků ve vaší oblasti podnikání. Přečtěte si také o B2B mystery shopping metodě zkoumání konkurence a zjistěte jak zlepšit své obchodní výsledky.