SMART PRŮZKUM TRHU
PRŮZKUM KONKURENCE
Prozkoumáme Vaši nejrelevantnejší přímou a nepřímou konkurenci formou mystery shoppingu spojeného s průzkumem zákazníků konkurence a online průzkumu:
- zjistíme jak se zákazníky komunikují, jakou mají marketingovou a cenovou strategii
- najdeme mezery na trhu a nové příležitosti
- odlišíme Vás od konkurence tou nejlepší variantou založenou na datech
- v ceně je jak MYSTERY SHOPPING tak i KVANTITATIVNÍ PRŮZKUM ZÁKAZNÍKŮ KONKURENCE a online PRŮZKUM KAMPANÍ se základní SEO a WEBOVOU ANALÝZOU
TELEMARKETINGOVÝ PRŮZKUM CÍLOVÉ SKUPINY ZÁKAZNÍKŮ
Velmi oblíbený je u nás poslední dobou průzkum spojený se sběrem kontaktů a obchodních schůzek s potenciálními zákazníky z cílové skupiny, protože tímto průzkumem zabijete minimálně TŘI MOUCHY JEDNOU RANOU:
- získáte PŘEHLED o své cílové skupině zákazníků – seznámíte se s jejich problémy, potřeby, formou jejich výběrového a rozhodovacího procesu – a to přímo od těch, kteří jsou skutečně Vaší relevantní cílovou skupinou
- získáte MAILOVÉ A TELEFONICKÉ KONTAKTY na cílové zákazníky, co se dá skvěle využít při email nebo SMS marketingu – navíc i ten pak bude založen na správních datech z průzkumu.
- DOMLUVENÉ OBCHODNÍ SCHŮZKY
PRŮZKUM PŘI VSTUPU NA TRH
U malých a začínajících podnikatelů je oblíbený marketingový průzkum trhu, který obnáší:
- základní průzkum konkurence
- nastavení cílových skupin zákazníků a jejich průzkum
- průzkum potenciálu na daném trhu
- nastavení STRATEGIE MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE a PLÁN vstupu na trh PO MĚSÍCÍCH