fbpx
Zář 03

3 důvody, proč sledovat každý pohyb konkurence

ANALÝZA KONKURENCE je dnes už nedílnou součástí nejen při vstupu na trh, ale i pro firmy, které jsou už na trhu dlouho a potřebují svou konkurenci monitorovat pravidelně, aby se dokázaly v neustále rostoucím konkurenčním prostředí udržet. V období koronavirové krize je však pravděpodobné, že trh se očistí o firmy, které tuto krizi nezvládnou. Proč je tedy pořád důležité sledovat svou konkurenci?

1. Neučte se z vlastních chyb, ale z těch cizích

Proč na vlastní kůži zjišťovat, co na trhu funguje a co ne, když se to můžete jednoduše dozvědět od konkurence? Zjistíte tak důležitá fakta o tom, co je teď v marketingu ideální strategie a kde jsou nedostatky trhu, které by se daly využít ve Váš prospěch – a to je především v tomto období velká výhoda.

2. Buďte zcela unikátní

Je potřeba poznat podrobně marketingovou strategii své konkurence, abyste se od ní mohli odlišit a na trhu vyniknout.

3. Nárůst tržeb a zákazníků je s dobrými daty hračka

Na základě toho, proč si zákazníci vybírají Vaši konkurenci, můžete poznat, co bude na sto procent fungovat i u Vás. Případně můžete výhody konkurence ještě vylepšit a zákazníky své konkurenci přebrat. Svým potenciálním zákazníkům tak dáte to, co skutečně potřebují, protože jste to detailním průzkumem konkurence a jejich zákazníků zjistili.

Vaše marketingová strategie musí být založena na relevantních datech. Pomůžeme Vám je získat. Domluvte si s námi konzultaci zdarma.

About The Author

Zakladatelka Rival Up se šestiletou zkušeností v oblasti digitálního marketingu, marketingových průzkumů a tvoření marketingových strategií s vášní pro tvoření webů ve Wordpress a Vue.js.