fbpx
Výzkum konkurence – digitální agentury
Zář 03

Výzkum konkurence – digitální agentury

Pro našeho posledního klienta, působícího v oblasti digitálního marketingu, jsme právě dokončili výzkum jeho konkurence (digitální agentury). Na rozdíl od jiných projektů, kde si vždy provedeme vstupní desk research oblasti podnikání našeho klienta, je nám oblast digitálního marketingu  velmi blízká a sami se v ní angažujeme a neustále zlepšujeme. 

Začínali jsme výzkumem nabídek a komunikace konkurentů. Dle stanovených kritérií jsme našli 20 největších konkurenčních firem a s každou z nich jsme prošli procesem od prvotního kontaktu po zaslání nabídky na míru. 

Protože firem, které dělají digitální marketing, je na trhu mnoho, kritéria výběru konkurenčních firem byla stanovena předem:

  • udělali jsme si menší průzkum mezi firmami, které digitální marketing outsourcují a ptali jsme se, mezi kterými agenturami si vybírali a která u nich vyhrála,
  • hledali jsme v Google organickém vyhledávání podle různých klíčových slov,
  • vybrali jsme 20 nejlepších.

Zjišťovali jsme způsob a rychlost komunikace, ceny jednotlivých dílčích služeb a jejich schopnost adaptovat se přímo na míru svému zákazníkovi. Výzkum prováděli naši kolegové, kteří se tvářili, že od firem digitální marketing poptávají. Ve výzkumu bylo důležité přetvořit subjektivní zkušenost našich kolegů do správné objektivní analýzy, která klientovi ukáže řadu žádoucích informací: jak zlepšit své služby k zvýšení spokojenosti, loajality svých zákazníků a navýšení tržeb, jak mezi konkurenty u zákazníka vyniknout a kde u konkurence hledat inspiraci.

Pokud máte zájem o bližší informace k tomuto průzkumu, neváhejte nás kontaktovat. Rádi Vás blíže seznámíme s problematikou.

About The Author

Zakladatelka Rival Up. Získavam pre Vás tajné informácie o klientoch a konkurentoch. Zbieram leady na zákazníkov aj pomocou marketingových dotazníkov.